woensdag 7 februari 2018

Ik word grote zus.

Zoals beloofd het kaartje wat ik voor Nina maakte. De eendjes blijven leuk om voor deze gelegenheid te gebruiken. Vooral met de stempelset Eline's Animal baby tekstjes. En de mooie papiertjes komen uit de Crafty Patterns paper pad. Nog wat enemal dots erbij en klaar....
Straks wordt ik geïnterviewd voor het streekmagazine Vrouw en Altena. Afgelopen maandag had ik al een heuse fotoshoot in mijn eigen leslokaal. Dikke pret met een stel leerlingen, lekker hectisch ook, overal apparatuur en dat gewoon onder de les. Het eindresultaat laat ik ter zijner tijd wel zien, ben benieuwd hoe de fotograaf dit verwerkt heeft...
En vanmiddag ben ik weer vrijwilliger bij de maandelijkse kinderfilm, gezellig. Dus mijn "vrije" dag is weer gevuld!
Challenges;
Crazy 4 Challenges - Ducks
Hobbyvision - Gemengde kleuren
Gerelateerde afbeelding
Sketch Saturday - Sketch #499

10 opmerkingen:

  1. Zeker een heel erg leuk kaartje voor de grote zus!
    Wat lief, die eendjes erbij.
    Echt een grote zus die haar kleinere broertje/zusje meeneemt de wereld in

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief dat Nina ook een kaart krijgt!
    Leuk met die eendjes.
    Dat zal vast een kleurrijke en fleurige fotoshoot geweest zijn.
    Veel plezier vanmiddag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo grappig , ik zie gelijk de sketch, hij ligt er bij mij ook nog. Heel leuk geworden. En dat interview en fotoshoot is toch weer en leuke rvaring. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit is een heel lief kaartje geworden.
    Ziet er gezellig uit, je fotoshoot.
    Fijne middag.

    Grotjes.
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf, het interview en de fotoshoot!!
    En je kaartje voor Nina is zo leuk...post voor grote zus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt leuk die kaart voor Nina, wat leuk dat ze grote zus wordt!
    Gaaf hoor, ik las het al op FB, ben erg benieuwd, laten zien hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die fotoshoot, gaaf! Heel benieuwd naar het eindresultaat. Kaartje voor Nina is enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk je kaartje voor de aankomende grote zus. En een fotoshoot in je lokaal dat is weer eens wat anders.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een snoezig kaartje voor Nina! Ben erg benieuwd naar je interview, leuk zo een fotoshoot er bij!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien