dinsdag 21 november 2017

Gastdesigner bij CC&S#250.



Vandaag is de derde dinsdag dat ik gastdesigner mag zijn bij CAS Colours & Sketches. Dit keer is er een kleuren uitdaging en ik heb er voor het gemak een sketch bij gezocht. Het lijkt me duidelijk dat het om deze kleuren gaat:
Omdat ik restjes overhield, heb ik meteen maar een kaartje gemaakt voor een jarige mentorleerling. 
Niels viert vandaag zijn 14e verjaardag en hij boft, want hij is vrij. Wij hebben namelijk studiedag op school = werk. Dat betekent dat wij aan de bak mogen tijdens 3 workshops en de leerlingen heerlijk een dagje kunnen genieten...


Challenge;
CAS(E) this Sketch! - #248

22 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Colien. En wat leuk dat je een kaart voor je jarige mentorleerling maakt. Zo'n aardige mentor heb ik nooit gehad...
    Hopelijk had je een leuke studiedag.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A very striking card and great take on the sketch

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes. Brengt bij mij herinneringen naar boven toen we in het eerste middelbaar met primaire kleuren iets mochten maken. Ik maakte toen ook iets met vlakverdeling zoals dit en schilderde alles heel netjes en strak. Ik kreeg er een 10 voor!
    Bedankt voor je lieve reactie en ik ben zo vereerd te mogen winnen!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een moeilijke schets vind ik, maar je makte er met dez 3 basiskleuren schitterende kaarten mee!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fun card, Colien! I love the trio of enamel dots and the arrow pointing at the sentiment!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof deze kaartjes in primaire kleuren. Ja, onze leerlingen hadden geluk vandaag (en jouw Niels helemaal), maar wij moesten flink aan de bak. Nu lekker op de bank, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en fris zijn deze kleuren! Ja, jullie hebben flink moeten weeken tijdens de studiedag. Hoop dat ik niet al te veel gemist heb...Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe kaartjes Colien, gaaf in deze kleuren! Wat leuk dat je er eentje gemaakt hebt voor je jarige mentorleerling, dat is leuk zo'n mentor die je verrast met een stoer kaartje :)
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vrolijke kaarten! Mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaarten zijn dit geworden. Mooi van kleur!
    En wat ben je verwend op je verjaardag! Heel veel mooie kaarten en dan die ring!! Prachtig!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kaartjes zijn wel even super gaaf zeg.
    Heel strak.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Awesome combo of challenges and 2 fabulous cards. Love your placement of the elements inside the sketch, beautifully done. Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love how you have been able to combine the sketch with the colours to make 2 really bright and modern looking cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi indexen primaire kleuren. Lekker stoer en vrolijk en strak. Wat wil je nog meer!?
    Mooie ring trouwens!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great use of the colours for this hip card. x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi deze primaire kleuren in dit strakke ontwerp, een echte jongenskaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fab card, I love how you used your colours. I'm sure you're pupil loved it too!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. That's a great set of cards ! I love the modern graphic look ! margessw@icloud.com

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien