woensdag 22 november 2017

Celebrate.

Toen nichtjes Indy en Rosey afgelopen zondag nog even bleven knutselen vonden ze dat ik wel heel veel washi tape heb. Ze staan hier in een grote, glazen vaas op tafel... tenminste.... die ik het allerleukste vind, want op mijn knutselkamer boven zitten ook nog heel veel rolletjes in een opbergbox. Hoog tijd om er eens iets mee te doen. 
En dat resulteerde in deze 2 kaartjes. In combinatie met een labeltje en chalk-stickers (liggen ook maar te liggen...) en wat plaksteentjes vind ik ze wel geslaagd. Als finishing touch nog een doodle-lijntje getekend en de tekst met witte inkt gestempeld. Mooie letters zijn dat, kreeg (als prijs?) het setje van Clearly Besotted een keertje van Marjan, erg gaaf! 
Toch weer eens tapejes gebruikt, maar zie nog geen verschil in voorraad, haha.
Challenges;
CAS on Friday - #121 Washi tape
AAA Cards - Celebrate

14 opmerkingen:

  1. Ze zijn zeker geslaagd !
    Ik heb er ook nog genoeg.......

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super geslaagd. Bij mij geraken er de laatste tijd toch enkele op. Er wordt hier veel geplakt en niet alleen door mij en op kaartjes. Laat ze vooral in het zicht staan en gebruiken die boel! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg hé, zie je ze liggen in de winkel, super, mandje in, thuis de kast (of de vaas - leuk ideetje!) in... en voor ze daar weer uit komen!
    je washikaartjes zijn superleuk, mooi met het fijne randje rondom je kaart ook!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk deze kaarten, ik gebruik de tape ook graag op kaartjes. Ik kan zo ook moeilijk weerstaan in de winkel...
    Mijn doos is ondertussen overvol ;-)
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben niet echt van de tapejes, hoewel ik ze hier op jouw twee gave kaarten erg leuk vindt! De labeltjes en chalk-stickers combineren er heel mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook tapejes in overvloed én in een glazen vaas. Jij laat zien dat ze ook op kaartjes heel goed te gebruiken zijn en niet alleen voor de sier zijn ;-) Leuke, stoere kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk, Colien. En washitapejes, ik heb ook bergen. In een glazen vaas is nog wel een leuk decoratief idee :-)
    Je kaartjes zijn erg geslaagd, ook al heeft het niet geholpen aan de voorraad...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe kaartjes heb je ermee gemaakt Colien, erg leuk!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa leuk zijn ze! En dat is het leuke van washitape, je hebt zo weinig nodig dat je voorraad eindeloos is. Waarom ik er dan honderden heb... tsja. :-p Toevallig heb ik tijdens mijn laatste knutsel sessie (9 weken terug...) een soortgelijke kaart gemaakt in het zwart wit. Als ik tijd heb om dat bericht aan te maken zal je het wel zien! Het labeltje is dan alleen een romper. :-) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi hoor1, bedankt voor het meespelen met AAA cards

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig dat Indy en Rosey bleven knutselen. En ze hadden het goede idee om de mooie tapejes te gebruiken, het zijn 2 toffe kaartjes geworden. Echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die 2 dametjes hebben je wel even op een leuk idee gebracht.
    Beide kaartjes zijn wel heel erg gaaf geworden.
    En tja... Als het toch maar ligt te liggen, dan kun je het maar beter gebruiken. #useyourstuff.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love washi and love your card! Great placement of the tag and love both colourways - although the second is my favourite combo. Thanks for joining in with the AAA Cards challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a great card design. Thanks for sharing with us at AAA Cards!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien