maandag 4 september 2017

Summer birthday party.

Afgelopen zaterdag vierde Sanne haar verjaardag. Ondanks dat het inmiddels september is, wilde ze graag nog even de zomer vasthouden en had ze alles versiert in het ijsjesthema. Dat had ik gespot op Insta, dus kon ik een toepasselijk kaartje maken in vrolijke kleurtjes. Die spotte ik via Ellen bij Craftiners, daar wordt je uitgedaagd om veel kleurtjes te gebruiken die terug te zien zijn in de inspiratiefoto.
Bedankt voor je bezoekje, maar kom je straks nog even terug? Dan laten Nelly, Larissa en ik onze opdracht van deze maand zien mbt de 4 Season Swap. Vanaf 12.00 uur ben je welkom en we hebben een nieuwtje!
Challenges;
Freshly Made Sketches - FMS303

Craftliners - Inspiratiefoto

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke kaart! Mooie kleuren Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk zomers verjaardagskaartje voor Sanne. Geweldig met die ijsjes! En helemaal leuk dat je voor de kleuren gebruik hebt gemaakt van de inspiratiefoto van Craftliners! Heb al bericht gehad, aan het linken wordt gewerkt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk en zeker als het ook nog zo goed matchte met Sannes thema!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekker kleurig kaartje. Heel leuk met die ijsjes! Van mij mag de zomer ook nog even duren, hoor!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd dit! Vasthouden hoor, die zomer!! Ik heb dit papiertje uit een SSS kit en durf het bijna niet te gebruiken, zo mooi vind ik het. Ken je dat?
    Op de Knots een paar kleurtjes Oxide inkt gekocht en twee setjes van MFT; uiltjes en monsters, die komen vast nog wel een keertje voorbij! Jullie maken het wel spannend... ben benieuwd vanmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tooooooo sweet! As are those fab ice creams! The colours you've used are vibrant and perfect for a fun card. Thanks for joining us at FMS this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart! Ik vind het achtergrond-papier ook super tof! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Colien. Gaaf zoals je de SummerDream van EchoPark verwerkt heb..... heb nu al weer heimwee naar de zomer...
    Dank je voor je deelname bij Craftliners en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lekker vrolijk exemplaar.
    Dank je wel voor je deelname bij Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien