maandag 10 juli 2017

You did it, congrats.

Een kaartje voor een geslaagde met toepasselijk tekstje en gezellige bloemetjes. De grote bloem is mijn favo-mal aller tijden. Ik ben nog steeds dol op deze Creatables.
Vandaag geen leerlingen op school = werk, maar toch een drukke dag. Samen met mijn collega's bloem ga ik versieringen maken voor 3 ruimtes waar vanavond ruim 180 leerlingen hun diploma krijgen uitgereikt. Ze krijgen ook elk een 'aangeklede bloem', dus werk genoeg! Foto's volgen, het wordt allemaal erg feestelijk...
En volgens dezelfde sketch als het kaartje maakte ik deze chocoladewikkel. Er zijn er al meer klaar, dus die volgen.
Challenges;
Cas on Friday - Challenge #111 Flowers
Paper Play Sketches - Sketch 46

12 opmerkingen:

  1. kaartje ziet er leuk uit!
    dat belooft nog een erg drukke dag te worden, veel succes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rood en wit vind ik altijd zo'n leuke frisse combi! Ik had vroeger zelfs mijn fiets rood geschilderd met witte stippen haha!
    Tof kaartje en wikkel. Werkze nog even, de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk weer !
    Ben benieuwd naar de bloedversieringen !
    groetje Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel karwei Colien, maar wel leuk dat jullie dit doen.
    Mooi chocoladewikkel om lekkere chocola maakte je!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit heb je al heel tof gedaan!
    Met de rest komt het ook vast goed, succes. & voor vanavond veel plezier met de diploma uitreiking.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje en chocoladewikkel Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De vakgroep bloem heeft het druk vandaag! Weet zeker dat het er vanavond prachtig uit ziet! Dan ben ik aan de beurt. Toespraakje is gelukkig al klaar. Kaartje en wikkel zijn echt heel gaaf. Leuk dat je 'jouw' oude bloem weer van stal hebt gehaald. Die is en blijft toch wel heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nicely done. So beautiful. Thanks for sharing at Paper Play Sketches.
    ~Owner/DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk dit kaartje Colien...en zeker die lekkere 'tony's heb heb je super moooi opgepimpt
    Ook jij nog heel erg bedankt voor je super mooie beterschaps kaart...het is zo een gaaf modelletje en zeker die lieve woorden erin doen ons heel veel goeds...Heel lief van je

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer ontzettend leuk Colien!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze leuke kaart en toffe wikkel zijn er tussendoor geslipt!! Ziet er geweldig mooi uit! Kan me voorstellen dat dit je favo-bloem is! Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Cas on Friday!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien