donderdag 13 juli 2017

Week 28 van 52WTC.

In het kader van 'Use Your Stuff' daagt Cornelie je uit om oude spulletjes uit de kast te halen, te gebruiken en te laten zien. Dus vandaag 2 kerstkaartjes met oude papiertjes en brads die ik ooit kocht bij Kruidvat.
Best druk papier, maar al met al vallen de resultaten me niet tegen. De stiksteek-mal van MFT draait overuren, het is echt mijn favoriet. Mooi maatje ook: 11 x 15 cm. 
Doe je ook mee om jaarrond kerstkaartjes te maken? We zijn inmiddels ruim over de helft van het jaar heen, dus kom op, voor je het weet is het kerst ;-) Op het 52 Weeks to Christmas blog vind je nog meer (inspirerende) voorbeelden van Lia (haar laatste kaartje als DT-lid) en Ingrid.
Ook zie je de uitslag van de Engelen-challenge van vorige week: random winnares is Angelique. De top 3 is als volgt:
1. Ans
2. Margreet
3. GerJanne
Dames, dank voor jullie deelname en proficiat!
Ik ga zo weer naar school = werk, nog even de laatste loodjes... 
Challenges;
Colorful Cornelie - Use Your Stuff (and show it)
ABC Christmas Challenge - O is for old (Old papers and brads)

24 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Colien !!
    Sterkte vandaag met de laatste loodjes .
    Groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, heel mooie kaarten, leuke details, en weer wat restjes verwerkt, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super gedaan ik vind hem heel speciaal

    liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze beide weer leuk!
    Met dezelfde sketch toch weer twee verschillende kaartjes; Leuk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahah, papiertje ziet er bekend uit ! =) leuk resultaat toch
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ideaal, use your stuff! Geweldige toffe kaartjes!! Nog ff, ik zie je misschien nog op school.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou dat zijn inderdaad nog oude papiertjes en brads!! Die heb ik ook nog ergens liggen!! Maar je kaartjes zijn top! Erg leuk gedaan en mooi papier vind ik het toch wel hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk Colien !
    Ook best leuk papier !!!!
    Wie wat bewaart .....
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaartjes Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee vrolijke kerstkaarten Colien, ik ben zelf niet zo van het drukke maar door de rustige sketch heeft het wel wat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn dat leuke kerstkaartjes Colien....en dat papier is ook nog top hoor ...niks mis mee ...ligt hier ook nog in de kast...

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaartjes gemaakt van oud stuff ;-) Ik ben kalm. Nu wel eindelijk. De rapporten zijn geschreven, alles onder controle. Tot morgen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke, stoere kerstkaartjes zijn het geworden met de brads. De laatste vakantie-kaartjes voor je collega zijn ook mooi geworden. En een heel groot compliment voor alle versieringen en boeketten die jullie gemaakt hebben. Morgen de laatste loodjes denk ik, alvast een fijne vakantie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. toffe kaarten!
    veel plezier op je laatste werkdag morgen en dan hopelijk lekker genieten van je vakantie!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel apart deze kerstkaartjes,weer eens wat anders.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thanks for joining us at Christmas Card Challenges and good luck!
    Monica - CCC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuke kaartjes Colien. Ik vind het papier wel iets hebben, ook al is het druk.
    En die mal die heeft inderdaad een goede maat, ik begrijp dat je hem veel gebruikt :-)
    Succes met de laatste loodjes op school!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Quelle modernité! Cette est très originale, un style superbe, merci Colien de jouer avec nous chez CCT, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  19. The brads make an eye-catching feature on your card and are perfect for the sketch. They are very pretty.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier laatje ook mooie use your stuff kaartjes zien. Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such a clever use of brads! Thanks for joining us at CCT, April x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wonderful cards!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lovely cards. Thanks for playing along at the ABC Christmas Challenge.
    Carissa

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien