donderdag 19 mei 2016

Kerstkaart 2016 #20.

Deze week zijn Ingrid en ik aan de beurt om een voorbeeldkaartje te plaatsen op het 52 Weeks to Christmas blog. Neem gerust een kijkje, ook bij de voorgaande weken en wie weet doe je er inspiratie op. Wekelijks dagen we je uit om jaarrond kerstkaarten te maken en zo aan het einde van het jaar stress te voorkomen, doordat je een voorraad(je) hebt opgebouwd.
Mijn kaartje is ook deze week gemaakt met de materialen uit de kerst IDEE&post van vorig jaar en glittertape van Hema. Best lastige papiertjes, maar ik heb me voorgenomen er 'gewoon' mee aan de slag te gaan. Dit kaartje bevat niet echt traditionele kerstkleurtjes, dat vind ik dan wel weer leuk.
Challenges;
Christmas Card Challenges - Anything goes
Sketch Saturday - Sketch #312

11 opmerkingen:

  1. Hey Colien,

    En zo hebben jullie er elke week ééntje bij...
    Hop, alweer een kaart... Goed gedaan...
    Deed twee jaar geleden ook mee, maar heb er nu absoluut geen tijd meer voor...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf gedaan Colien....prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card, Thanks for playing on Sketch Saturday this week, Hazelxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En alweer een kerstkaartje erbij, ook deze is weer hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, een kerstkaart in deze kleuren! Jouw voorraad groeit gestaag. Toch wel handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja heel leuk! Dat pakket ligt hier ook nog en er zitten nog best veel papiertjes in...
    Mooi met dat tape erbij!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had hem al gezien op de blog maar wil hier ook nog even zeggen dat je kaartje erg leuk is!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a super cute card. Thanks for joining us this week at Christmas Card Challenges.

    Also, your card has been featured on our Facebook page.

    https://www.facebook.com/christmascardchallenges/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk met het glittertape erbij. Ik heb deze papierlijn nog liggen omdat ik de designs zo mooi vind. Wil er nog mee aan de slag, maar dan met foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love how you have used sparkly washi tape for your design elements on this pretty Christmas card. We're delighted you decided to play along with the Saturdays' Sketch this week. Thank you for joining us. Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is super!Thanks for sharing at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien