zondag 22 mei 2016

Just for you.

Op dit moment zie je overal in kaarten- en scrapland flamingo's verschijnen en ook in mode (kleding en interieurs) zijn ze in opmars. Zelf heb ik er niet zoveel mee, totdat ik deze leuke mal van Sizzix tegenkwam. Niet te groot en in meerdere laagjes op te bouwen, dus toch gezwicht.... Ik maakte er dit simpele kaartje mee, strookjes American crafts papiertjes aan weerszijden, mooi tekstje en een touwtje... dat ging snel. :-)
Fijne zon(nige) dag, allemaal!
Challenge;
Freshly Made Sketches - FMS237

9 opmerkingen:

  1. Leuk die flamingo!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, erg leuk die flamingo.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke flamingo! Heel leuk kaartje heb je ermee gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Flamingo's zijn inderdaad helemaal 'hot'. In stansvorm had ik ze nog niet gezien, maar wat is ie leuk! Mooi kaartje. Eenvoudig, prachtig! Of moet ik zeggen eenvoudig prachtig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ja gek hé, ineens is de flamingo in! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Flamingo's zijn het helemaal op dit moment. Mooie kleuren heb je gebruikt, lekker stoer met dat zwart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, grappig he, die flamingo's! Deze had ik nog niet gezien, erg leuk! Tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gisteren heb ik het er nog met Cornelie en Stella over gehad: flamingo's . Top trend en ik vind ze toch wel wat hebben (-;
    Je kaart met deze (haast 3D) flamingo is gaaf! Leuk dat je deze stans vond.
    Fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hè, ze zijn helemaal hot. Deze kaart is wel erg gaaf, Colien!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien